Monday, 5 November 2012

aku sayang korang :')


aku sayang korang tau? qila , kak yeena thanks bagi aku semangat :') qila...sori aku tak bagi tahu kau awal2 yang aku ade prob...aku taknak kau pikir pasal aku...tapi takpe lah...utama kan kawan :') aku tahu kau ade prob masa tu kan? so aku biarkan kau lepas kan semua nya,,,kak yeena :') thanks jugak sebab selalu ade dengan adik k? adik cuma mintak pendapat..bak kata kak yeena aku masih muda nak pikir pasal mende ni :') baiklah kakak...hawhaw...insyaallah aku akan kuat...life must go on rite? okey :') 


qila dengan kak yeena tak putus2 bagi aku semangat..aku hargai korang :) thanks thanks thanks...aku sayang korang wei :') korang selalu ade bila aku sedih...kak yeena , qila...aku kena kuat mcm korang :') yehh ! aku kena kuat...DALAM SETIAP HUBUNGAN PASTI ADE DUGAAN :') kan qila kan?okey..aku ingat tu...aku ingat pesan qila dengan kak yeena...jangan buat keputusan terburu2 :) huh..okey . sabar ayu sabar...semua ni dugaan untuk kau :') kau kena kau k? hmmm okey,,,


Ya Allah...kau tabah kan lah aku :') beri aku semangat untuk hidup..beri aku kekuatan untuk hadapi dugaan Mu...AMINNN :')