Tuesday, 16 October 2012

Be Strong Wan :')

Wan Aishah :) she cute rite? yeh ..

wan kau kuat k sayang? be strong...jangan sebab lelaki kau jadi macam ni k? bunga bukan sekuntum,kumbang bukan seekor :') awak boleh hadapi k? wan yang ayu kenal dulu die happy sepanjang masa...bukan sedih,menangis sepanjang masa...wan you can do it okey? sabar...dalam setiap hubungan memang macam tu...pasti ade gaduh2...wan rilek je...nak story pape ayu ade k? 

awak comel sayang :')
aku nak kau macam ni...senyum :) okey?

wan serius aku nak kau mcm ni...senyum je :') tamao nangis2 sayang...jangan bazirkan airmata awak :') nanti tak comel...jangan bagi airmata wan mengalir lagi k :')

btw die kawan lama aku...lama tak contact die...now baru mula nak berkawan balik...die baik orang nya...nak die? langkah mayat aku dulu...lu rembat die,wa rembat lu...hahaha....kau ambil die aku tumbok muka kau :p

Budak Kucing ;)

budak2 sekolah panggil die BUDAK KUCING....aku tak tahu kenapa...maju kan kucing ni? misai die biru wooo ! kau ado?? hahaha....miss kau wan :')  


wan rindu nak otp dengan kau doh...serius...minggu depan hang dengan aku nak? kita happy2...lupakan pasal masalah kau tu k? forget it....iloveyou wan aishah :*

No comments:

Post a Comment